Założenia, cele, model współpracy.
1. Celem współpracy jest:
Świadczenie usług serwerowych w Centrum Obliczeniowym Eddie Eger Artur z siedzibą w Koninie zwanym ECG
2. Założenia do projektu:
Obniżenie kosztów Klienta poprzez kompleksową obsługę systemów Klienta na platformach serwerowych Centrum Obliczeniowym ECG
Obsługa systemów bazodanowych Klienta:
- Systemy bazodanowe,
- Redundancja systemów bazodanowych,
- Kopia zapasowa ciągła wykonywana na lustrzany serwer bazodanowy,
- Kopia zapasowa lokalna wykonywana na Centralny Storage znajdujący się w serwerowni,
- Kopia zapasowa – odległa – Kopia wykonywana na system:
Zewnętrzny Klienta np. IBARD, ftp, inne
System ECG-Cloud umieszczonym w centrum zapasowym Eddie Eger Artur
- Obsługa i Administracja kontrolerów domeny
- Obsługa i Administracja systemów terminalowych
- Obsługa i Administracja systemów Serverowych dedykowanych:
– Server Klucza HASP
Obsługa i Administracja domen internetowych
- Servery DNS w lokalizacji w kontrolerze domeny klienta
- Servery DNS zewnętrzne w oparciu o centralne servery DNS
Centrum Nadzoru Sieci ECG
Obsługa i Administracja systemów poczty korporacyjnej w oparciu o platformy:
- MS Exchange
- Poczta SMTP/Pop3 – platformy Unix
- Łączniki POP3 – wiele kont zewnętrznych spiętych w jedną domenę
- Gwarantowany system zasilania
- Gwarantowany dostęp do usług internetowych
- Publiczny adres IP dla każdego serwera terminali.
- Indywidualna konfiguracja dostępu do platform zgodnie z polityką bezpieczeństwa Klienta np. (Forma szyfrowania, interfejs, sposób dostępu – IP publiczny, VPN, inne).
- Gwarantowane łącze symetryczne o parametrach nie gorszych jak 30 / 30 Mbit/s dla każdego serwera terminali bez limitów transferu.
Pełna obsługa serwisowa w układzie 7 dni w tygodniu 24 H na dobę.
– Indywidualny dostęp do systemu Helpdesk.
– Restart sesji terminalowych.
– Kopia zapasowa na żądanie.
– Instalacja usług.
– Wsparcie i nadzór procesów systemowych.
– Restart serwera.
– Zmiana hasła.
– Dodanie użytkownika.
– Wyłączenie użytkownika.
– Aktualizacja systemów i serwerów Klienta.
– Restart kluczy HASP.
Negocjowany indywidualnie dla każdego serwera
Standardowy czas reakcji wliczony w cenę to:
- Dostęp 24/7 do systemu HELPDESK – http://helpdesk.cg1.pl
- Dostęp 24/7 do automatycznego centrum zgłoszeń +48.063 220 6000
Obsługiwane języki:
- Polski
- Angielski
- Rosyjski
- Wskaźnik niezawodnościowy dostępu do systemu 99,5 %
