Założenia, cele, model współpracy.

1. Celem współpracy jest:

Świadczenie usług serwerowych w Centrum Obliczeniowym Eddie Eger Artur z siedzibą w Koninie zwanym ECG

2. Założenia do projektu:
Obniżenie kosztów Klienta poprzez kompleksową obsługę systemów Klienta na platformach serwerowych Centrum Obliczeniowym ECG
Obsługa systemów bazodanowych Klienta:

  • Systemy bazodanowe,
  • Redundancja systemów bazodanowych,
  • Kopia zapasowa ciągła wykonywana na lustrzany serwer bazodanowy,
  • Kopia zapasowa lokalna wykonywana na Centralny Storage znajdujący się w serwerowni,
  • Kopia zapasowa – odległa – Kopia wykonywana na system:

Zewnętrzny Klienta np. IBARD, ftp, inne
System ECG-Cloud umieszczonym w centrum zapasowym Eddie Eger Artur

    • Obsługa i Administracja kontrolerów domeny
    • Obsługa i Administracja systemów terminalowych
    • Obsługa i Administracja systemów Serverowych dedykowanych:

– Server Klucza HASP

Obsługa i Administracja domen internetowych

  • Servery DNS w lokalizacji w kontrolerze domeny klienta
  • Servery DNS zewnętrzne w oparciu o centralne servery DNS

Centrum Nadzoru Sieci ECG

Obsługa i Administracja systemów poczty korporacyjnej w oparciu o platformy:

  • MS Exchange
  • Poczta SMTP/Pop3 – platformy Unix
  • Łączniki POP3 – wiele kont zewnętrznych spiętych w jedną domenę
  • Gwarantowany system zasilania
  • Gwarantowany dostęp do usług internetowych
  1. Publiczny adres IP dla każdego serwera terminali.
  2. Indywidualna konfiguracja dostępu do platform zgodnie z polityką bezpieczeństwa Klienta np. (Forma szyfrowania, interfejs, sposób dostępu – IP publiczny, VPN, inne).
  3. Gwarantowane łącze symetryczne o parametrach nie gorszych jak 30 / 30 Mbit/s dla każdego serwera terminali bez limitów transferu.

Pełna obsługa serwisowa w układzie 7 dni w tygodniu 24 H na dobę.
Indywidualny dostęp do systemu Helpdesk.
Restart sesji terminalowych.
Kopia zapasowa na żądanie.
Instalacja usług.
Wsparcie i nadzór procesów systemowych.
Restart serwera.
Zmiana hasła.
Dodanie użytkownika.
Wyłączenie użytkownika.
Aktualizacja systemów i serwerów Klienta.
Restart kluczy HASP.

Negocjowany indywidualnie dla każdego serwera
Standardowy czas reakcji wliczony w cenę to:

    • Dostęp 24/7 do systemu HELPDESK – http://helpdesk.cg1.pl
    • Dostęp 24/7 do automatycznego centrum zgłoszeń +48.063 220 6000

Obsługiwane języki:

  • Polski
  • Angielski
  • Rosyjski
  • Wskaźnik niezawodnościowy dostępu do systemu 99,5 %