Sharepoint

SharePoint jest wielozadaniową platformą, pozwalającą na zarządzanie i zabezpieczanie stron internetowych oraz różnego rodzaju plików i dokumentów importowanych pomiędzy serwerem a Klientem.
Dodatkowo umożliwia współpracę i integrację pomiędzy sobą serwerów sieciowych oraz zawartych w nich repozytoriach danych.
Microsoft SharePoint może pełnić też rolę platformy deweloperskiej, za pomocą której webmasterzy mogą rozbudowywać swoje aplikacje.

Zalety korzystania z Sharepoint:

  • Zgodność interfejsu z interfejsami innych aplikacji Microsoftu.
    Sharepoint jest zintegrowany ze wszystkimi aplikacjami biurowymi Microsofta.
    Pozwala to na uproszczenie korzystania z zasobów, procesów i danych biznesowych.
    Znajomość interfejsu z innych aplikacji Microsofta pozwala na szybkie i proste wdrożenie.
  • Zwiększenie wydajności pracy.
    Dzięki modułom do inicjacji, śledzenia i raportowania zadań będą mogli Państwo sprawniej i lepiej monitorować postępy pracy. Dzięki temu mogą Państwo na bieżąco rozdzielać zadania i dysponować czasem.
  • Łatwe zarządzanie, zmienianie zawartości i wersjonowanie dokumentów.
    Użytkownicy i autorzy mogą swobodnie tworzyć zawartość i przesyłać do zatwierdzenia. Moduł pracy grupowej nad wspólnymi aplikacjami uniemożliwi przypadkowe nadpisanie pliku. Dodatkowo otrzymujemy informacje o tym, czy nad plikiem, który edytujemy, ktoś inny pracuje. Każda zmiana w plikach jest śledzona. Użytkownicy mają nadawane uprawnienia i dostęp do odpowiednich zasobów. Dzięki temu nikt niepowołany niedostanie się do plików.
  • Sharepoint wspiera komunikację i prace zespołową.
    Wewnętrzny komunikator pozwoli Państwa pracownikom na lepszą komunikacje i zgranie w realizacji projektu.
  • Łatwe wyszukiwanie.
    Wyszukiwanie w Sharepoint jest proste i umożliwia wyszukanie plików, osób, zadań projektów, a także notatek kalendarza. Moduł automatycznie poprawi też literówki i wyświetli najważniejsze i najczęściej wyszukiwane pozycje z zapytania.
  • Przechowywanie starszych wersji plików.
    Dzięki wersjonowaniu dokumentów, dostęp do starszych dokumentów nie jest problemów.
    Sharepoint na bieżąco tworzy kopie zapasowe Państwa plików. Pozwala to na szybki i łatwy dostęp do każdej wersji pliku.
  • Łatwe podejmowanie decyzji.
    Sharepoint posiada moduł ankiet i sond pozwalający w łatwy sposób poznać opinie i poglądy Państwa pracowników.
    Kreator pozwoli w łatwy i prosty sposób przygotować pytania i formaty odpowiedzi.
    Moduł pozwoli również na przeprowadzenie szybkiej burzy mózgów oraz dyskusji grupowej z różnych lokalizacji.