Wsparcie informatyczne
Nasze wsparcie informatyczne zapewnia Państwu pełną obsługę informatyczną na różnych etapach:
- audyt sytuacji wyjściowej wraz z problemami i potrzebami Klienta,
- projektowanie sieci lub systemów,
- dobór oprogramowania i sprzętu,
- zakup oprogramowania i sprzętu,
- budowa sieci informatycznej i systemu komputerowego,
- wdrożenie oprogramowania,
- szkolenia z obsługi sprzętu i oprogramowania,
- wdrożenie polityki bezpieczeństwa danych,
- serwis oraz support techniczny,
- backup danych,
Szerokie kompetencje z kolei gwarantują Państwu dostęp do najnowszych technologii informatycznych i dobór najbardziej optymalnych dla Państwa firmy rozwiązań.
Wspieramy zarówno małe jak i duże firmy a wachlarz możliwych rozwiązań jest szeroki. Obszar ten ustalamy wspólnie z Państwem.
Z naszej pomocy korzystają różne działy Firm (sprzedaży, obsługi Klienta, techniczny, produkcja, magazyn, księgowość, sekretariat oraz informatyczny), a do najczęstszych potrzeb i problemów należą m.in.:
- awarie komputerów, serwerów i sprzętu komputerowego,
- awarie oprogramowania i systemów komputerowych,
- utrata danych z dysków twardych i serwerów,
- odzyskiwanie danych i wykonywanie kopii zapasowych,
- projektowanie i wdrożenie sieci informatycznych,
- administracja serwerami,
- zakup i serwisowanie sprzętu komputerowego,
- wdrożenie systemów komputerowych,
- instalacja oprogramowania,
- szkolenia z obsługi sprzętowej lub oprogramowania,