Wsparcie informatyczne

Nasze wsparcie informatyczne zapewnia Państwu pełną obsługę informatyczną na różnych etapach:

  • audyt sytuacji wyjściowej wraz z problemami i potrzebami Klienta,
  • projektowanie sieci lub systemów,
  • dobór oprogramowania i sprzętu,
  • zakup oprogramowania i sprzętu,
  • budowa sieci informatycznej i systemu komputerowego,
  • wdrożenie oprogramowania,
  • szkolenia z obsługi sprzętu i oprogramowania,
  • wdrożenie polityki bezpieczeństwa danych,
  • serwis oraz support techniczny,
  • backup danych,

Szerokie kompetencje z kolei gwarantują Państwu dostęp do najnowszych technologii informatycznych i dobór najbardziej optymalnych dla Państwa firmy rozwiązań.

Wspieramy zarówno małe jak i duże firmy a wachlarz możliwych rozwiązań jest szeroki. Obszar ten ustalamy wspólnie z Państwem.

Z naszej pomocy korzystają różne działy Firm (sprzedaży, obsługi Klienta, techniczny, produkcja, magazyn, księgowość, sekretariat oraz informatyczny), a do najczęstszych potrzeb i problemów należą m.in.:

  • awarie komputerów, serwerów i sprzętu komputerowego,
  • awarie oprogramowania i systemów komputerowych,
  • utrata danych z dysków twardych i serwerów,
  • odzyskiwanie danych i wykonywanie kopii zapasowych,
  • projektowanie i wdrożenie sieci informatycznych,
  • administracja serwerami,
  • zakup i serwisowanie sprzętu komputerowego,
  • wdrożenie systemów komputerowych,
  • instalacja oprogramowania,
  • szkolenia z obsługi sprzętowej lub oprogramowania,