Zdalna pomoc

Nie zawsze nasza fizyczna obecność jest konieczna. Coraz więcej usług realizujemy zdalnie, co umożliwiają nowoczesne systemy komunikacji oraz konfiguracja sprzętowa sieci Klienta.

Nasz help-desk przyjmując od Państwa zgłoszenie, decyduje, czy należy je zrealizować on-line lub osobiście.

W pierwszym przypadku nasi konsultanci przeprowadzają rozpoznanie problemu zdalnie i decydują o dalszych krokach. Jeśli tylko jest to możliwe, realizujemy usługę bezpośrednio z naszej centrali. To w znaczny sposób przyspiesza obsługę naszych Klientów i minimalizuje koszty (związane np. z dojazdem do Klienta).

Jeśli jednak nasza obecność jest konieczna, nasi serwisanci są wysyłani do Państwa tak szybko, jak to możliwe oraz zgodnie z warunkami zawartej współpracy.
Niekiedy zdarza się, że awarię usuwamy w ciągu pierwszych kilku godzin od zgłoszenia.